Avacs chat
درباره وبلاگ


سلام,خوش آمدید این وبلاگ برای کسانی ساخته شده که درباره آواکس اطلاعاتی ندارند و نمی دانند که چطور با گوشی خود چت کنند.
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

 آواکس ورژن 2.1.9:

سلام اینم دانلود آخرین ورژن اواکس که  سری تغییرات هم توی اون انجام داده شده از جمله سرعت اتصال بالاتر و اضافه شدن  اسمیل یا همون شکلک در قسمت تایپ کردن.

 

       


 
    لینک دانلود   avacs live chat version 2.1.9 
    حجم فایل  125 KB 
  
سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 18:8 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм
  • خرید مستقیم  Purse  از ادمین باعث میشه که ادمین شما رو توی لیست Merchants  اد کنه و بعد از  یک هفته آیدی شما رو توی لیست  s.m  اد  کنه .
  • اینکار خیلی به نفع شماست ، نه تنها ضرر نمی کنید بلکه سود کردین .. هم با خیال راحت خرید زدین هم Merchants و هم s.m  شدین .. 
  • برای خرید از ادمین شما باید به سایت Web money  برید و با واریز پول به حساب ادمین و دریات یک کد خرید و ارسال اون کد به همراه  number id خودتون به ادمین اون رو از خریدتون مطلع کنید . ادمین هم بعد از بررسی ، Purse ها رو  به آیدی شما ارسال میکنه ..
                                              
                                                       
  • خرید مستقیم  Purse  از ادمین باعث میشه که ادمین شما رو توی لیست Merchants اد کنه و بعد از  یک هفته آیدی شما رو توی لیست  s.m  اد  کنه .
  • اینکار خیلی به نفع شماست ، نه تنها ضرر نمی کنید بلکه سود کردین .. هم با خیال راحت خرید زدین هم Merchants و هم s.m  شدین .. 
  • برای خرید از ادمین شما باید به سایت Web money  برید و با واریز پول به حساب ادمین و دریات یک کد خرید و ارسال اون کد به همراه  number id خودتون به ادمین اون رو از خریدتون مطلع کنید . ادمین هم بعد از بررسی ، Purse ها رو  به آیدی شما ارسال میکنه ..

  •   آموزش کامل افتتاح حساب وب مانی برای خرید از ادمین                                             
                                                       
  •   پول الکترونیکی یا وب مانی

پول الکترونیکی وب مانی در سال 1998 راه اندازی شده است صاحب آن شرکت "WMtransfer LTD"  می باشد . سیستم نرم افزاری این پول الکترونیکی توسط شرکت "نیروهای محاسباتی " طراحی و ساخته شده است این شرکت اکنون هم پشتیبانی فنی را انجام می دهد . 
در حال حاضر حدود  5 میلیون کاربر در دنیا از وب مانی استفاده می کنند و روز به روز امکانات و سرویس وب مانی و همین طور کاربران این پول الکترونیکی رو به افزایش می باشد . خصوصیت این سیستم پول الکترونیکی برخورداری   از امنیت بالا می باشد . بعداز افتتاح حساب وب مانی برای کاربر فایل کلیدی مخصوص حساب ساخته شده ارایه می گردد که توسط این فایل کلیدی دسترسی به حساب ممکن می باشد . همین طور شما می توانید در تنظیمات حساب دسترسی به حساب را با یک یا چند IP محدود نمایید تا اینکه از ورود دیگران به حساب تان جلوگیری نمایید . 

برای استفاده از وب مانی در ابتدا باید نرم افزار web money keeper را از سایت نصب نمایید . به هر حساب وب مانی شماره شناسایی مخصوص (WMID ) تعلق می گیرد . هر کاربر در سیستم پول الکترونیکی وب مانی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار می گردد . طبق اطلاعات وارد شده   در زمان افتتاح حساب برای کاربران انواع گواهینامه الکترونیکی ارایه می گردد . اگر مشخصات شخصی وارد ننمائید، گواهینامه ناشناس و اگر مشخصات خود را وارد نمائید، گواهینامه تشریفاتی تعلق می گیرد .  در زمان افتتاح حساب شما می توانید   مشخصات خود را وارد نموده و از گواهینامه تشریفاتی برخوردار شوید . 

هر حساب دارای  6 شماره مختلف می باشد این شماره ها نشانگر واحد ارزی (امریکا , روسیه , اتحادیه اروپا , اوکراین , بلاروس و ازبکستان) هستند .

  •   نشانگر  دلار آمریکا Z 
  •   نشانگر ارز یورو  E
  •   نشانگر روبل روسیه  R
  •   نشانگر  پول واحد اوکراین  U
  •   نشانگر پول واحد بلاروس  B
  •   نشانگر پول واحد ازبکستان  Y

این شماره حسابها جدا از شماره شناسایی حساب (WMID) می باشد و برای انجام حواله باید از شماره ارز مشخص استفاده گردد . 
حوالجات در سیستم پول الکترونیکی وب مانی با هزینه %0.8 انجام می شود . این هزینه بر عهده فرستنده می باشد
.

  • نحوه ی باز کردن حساب 
 1- در ابتدا به سایت  www.wmtransfer.com  مراجعه کنید .
2- سپس بر روی لینک عضویت کلیک نمائید،  و فرم عضویت را به صورت زیر تکمیل نمائید:

       

 
 3- پس از تکمیل فرم عضویت و کلیک بر روی دکمه Proceed صفحه ای برای شما نمایش می یابد که اطلاعاتی که وارد نمودید را نمایش میدهد، مجددا دکمه  Proceed را کلیک نمائیدتا Registration code برای شما ایمیل گردد.
 4- بعد از زدن دکمه Proceed صفحه زیر برای شما نمایش می یابد، با باز نمودن email و کپی Registration code و درج آن در این صفحه دکمه proceed را بزنید. ( Registration code خود را در جایی مطمئن یادداشت نمائید) .
  
 

 
 5- صفحه زیر نمایش می یابد. از طرف شرکت webmoney یک اس ام اس به شماره موبایلی که در فرم ثبت نام وارد کردید ارسال می شود که حاوی mobile code است. شماره دریافتی را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه proceed را بزنید. تا عملیات ثبت نام به پایان برسد.

 
 6-  سپس برنامه وب مانی را Download نمائید. این برنامه در صفحه اصلی سایت است .

 7- پس از دانلود بر روی آیکون آن کلیک نموده تا پنجره زیر مشاهده شود.
  
  

   8- در پنجره ظاهر شده signup for webmoney را انتخاب نموده وok نمائید.
  9- در این مرحله Registration code را وارد نمائید و بر روی Next کلیک نمائید.
   
   
  
   10- در مرحله بعد با ورود پسورد اختیاری و تکرار تایپ آن بر روی Next کلیک نمائید.(پسورد خود را در جایی مطمئن یادداشت نمائید، شما بعدا جهت ورود به حسابتان باید پسورد را وارد کنید بنابراین پسورد را فراموش نکنید).
  
  

 
  11-  در این مرحله نرم افزار شروع به افتتاح حساب می کند و تنها نکته قابل توجه در این است که باید ماوس را مرتب حرکت دهید تا کار باز کردن حساب تمام شود.

  
  12- سپس حساب باز شده و یک WMID توسط نرم افزار به شما داده می شود ولی هنوز حساب Active نشده است.( WMID خود را در جایی مطمئن یادداشت نمائید چون شما بعدا جهت ورود به حسابتان باید WMID خود را وارد سیستم کنید.)

  

  13- در این مرحله می بایست keys file name را با کلیک بر روی دکمه ای که بر روی آن 3 نقطه وجود دارد در جائی مطمئن save نمائید.

  •  
  •   نکته ی مهم : در صورتیکه ویندوزتان را مجدد نصب کنید و یا از یک کامپیوتر دیگر بخواهید وارد حسابتان شوید باید مسیر key file خود را بدهید، پس بهتر است از keys file خود back up داشته باشید ،پس از اتمام مراحل ثبت نام key file را حتما روی سی دی رایت کنید و برای اینکه همیشه به همراه داشته باشید ، می توانید ایملی به خودتان ارسال کنید که key file به آن attach شده باشد.
 14- در قسمت code to access the keys کد امنیتی دلخواه خود را وارد و در قسمت Confirm تکرار نمائید ،سپس بر روی دکمه Next کلیک نمائید. ..(access code خود را حتما در جایی مطمئن یادداشت نمائید، در حقیقت این رمزی برای دسترسی به key file شماست ) .

    

  15- در این مرحله به آدرس mail شما Activation code ارسال می گردد.این کد را در محل مورد نظر تایپ نمائید و دکمه ی Next را بزنید. .
  •    نکته ی مهم : 
 

  * یادتان باشد key file را روی سی دی به عنوان back up رایت کنید. 
  * password , access code خود را فراموش نکنید و در جائی مطمئن یادداشت کنید.


  
 16- مراحل Active شدن حساب شما به پایان رسیده است.بر روی دکمه Finish کلیک نمائید.

   

  17- برنامه ی  Web money برای شما باز می گردد.

  
  •   نحوه ی كار با Webmoney
 1-  روی آیکون برنامه ی Webmoney کلیک نمائیدتا پنجره زیر برای شما نمایش یابد، گزینه Login را انتخاب نمائید، از لیست آبشاری که در تصویر زیر با شماره 2نمایش داده شده WMID خود را انتخاب نمائید سپس Password خود را در وارد نموده و دکمه Ok را بزنید تا وارد برنامه شوید.

  
  2- در صفحه اصلی سیستم 4 Tab وجود دارد که عبارتند از :
           ContactsPursesIncoming, My webmoney . که همه رو توضیح میدم .

  • Contact:  کلیه اعضائی که تاکنون با آنها ارتباط مالی و یا ارسال massage داشتیم در این قسمت لیست شده اند. ضمنا در این قسمت سرویس های وب مانی نیز وجود دارند که می توانیم با کلیک بر روی هر یک از آنها ارسال پیغام داشته باشیم. 
  • Incoming:   کلیه ارسال های مالی و یا پیغام های جدید در این قسمت وارد می شود وما با بازکردن آن متوجه نقل انتقالات جدیدمالی و یا پیغام جدید میشود. 
  • Purses:  در این قسمت کلیه کیف پولهای مالی قرار گرفته است (طریق ایجاد کیف پول در ذیل توضیح داده شده  است).
  •  
  • My Webmoney:   در این قسمت توضیحاتی در خصوص سرویس های وب مانی وجود دارد و ما می توانیم با نحوه کار همه سرویس های وب مانی آشنا می شویم.ضمنا برخی از مراکزی که خدمات خود را با دریافت و یا پرداخت وب مانی انجام می دهد لیست شده است.
  
   
  • طریقه ایجاد كیف پول
  • شما برای مدیریت دریافت وب مانی می توانید حساب های جدید داشته باشید.(مثلا حساب دلاری).
  1-  برای ایجاد کیف پول مسیر Menu/Purses/New را طی نمائید. و یا بر روی دکمه Create کلیک نمائید تا پنجره زیر نمایش یابد.
 
سپس نوع ارز را تعیین نموده (1) و برای کیف پول نامی را تایپ نمائید (2) و دکمه Next (3) را کلیک نمائید.

   

  2- در پنجره ظاهر شده I accept را تیک زده و دکمه Next را بزنید تا پنجره زیربرای شما نمایش یابد، دکمه Finish را بزنید تا کیف پول ایجاد گردد.

   
      

  • طریقه  ارسال پول از طریق کیف پولها
 1- ابتدا بر روی کیف پول راست کلیک نمائید سپس گزینه Send WM را انتخاب نموده و گزینه to a Webmoney Purse را انتخاب کنید تا پنجره Send Webmoney باز شود.

 2- در قسمت From می توانید توسط لیست آبشاری کیف پول خود را که می خواهید از آن ارسال پول انجام شود را تغییر دهید.

در قسمت To و در فیلد Purse شما حساب وب مانی گیرنده را وارد نمائیید.در فیلد Amount مقدار پول ارسالی را مشخص نمائید. 
 

در قسمت Description توضیحات لازم در زمینه ارسال پول را برای گیرنده تایپ نمائید.با استفاده از آیتم Code-Protected می توانید برای امنیت ارسال پول کدی را توسط سیستم برای گیرنده پول ایجاد نمائید، برای استفاده از این آیتم Code-Protected را در این صفحه تیک بزنید و دکمه Next را بزنید تا پنجره زیر نمایش یابد.

   

  3-  برای Code Protect در فیلد Protection Period می توانیم به حسب روز زمانی را مشخص نمائیم. در صورتیکه فرد گیرنده درطی زمان اعلام شده اقدام به دریافت پول از طریق Code Protect ننماید پول مجددا به حساب اولیه بر می گردد.(توسط دکمه Change سیستم Code Protect جدیدی به شما می دهد) در پایان بعد از انجام کلیه مراحل فوق کلید Send را می زنیم.

   
 4- در مرحله بعد در صورتیكه برای اولین بار باشد كه ازحسابتان به حساب شخص دیگری مبلغ ارسال می كنید باید Wmid شخص را در Contact لیست اضافه نمایید، پنجره زیر به صورت خودكار نمایش داده می شود و از شما خواسته می شود كه Wmid شخص را در لیست خود وارد نمایید . 
دكمه ی  Add this WMID to contact list... را كلیك نمائید.
                                 
 

5- سپس پنجره ی زیر نمایش می یابد. در این پنجره دكمه ی Add را كلیك نمایید.

  

6- در پنجره بعدی كد نمایش داده شده را وارد نمایید و دكمه ی Next را كلیك كنید.

 
 
 7- سپس دكمه ی finish را كلیك نمایید.

  

8- در این مرحله دكمه ی  next را كلیك كنید.

  

9- در این مرحله اطلاعاتی را كه وارد كرده اید را تایید نمایید و كد پروتكت را برای خود در جایی یادداشت نمایید
 
  

  10- در مرحله بعد رمز عددی اعلام شده را وارد نمایید .

 

 11- در انتها به شما پیغام موفقیت آمیز بودن انتقال پول شما اعلام می شود و با كلیك بر روی close مراحل به پایان می رسد.

  


  با این روش میتونید Purse  مورد نیاز رو خودتون مستقیم از ادمین بخرید و بعد از مدتی Merchants  و  S.M بشید .
     موفق باشید ..
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 11345
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک